Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 12:59 - Блейки и Пейки
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1342 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2007 13:00


Изключително се вбесявам, когато ми закъсняват. Не говоря за един, два, десет, двайсет пъти. Говоря за постоянно, на всяка среща, била тя и пред блока им. "Им", защото те са две, моите две закъсняващи блейки. Едната е критичен случай, другата не чак толкова. Едната ми закъснява на всяка среща в последните 5 години и то със значителните от 15 до 45 минути, другата е по-скромна - 10-15, но и двете НЯМАТ оправдание. Тоест те имат, всеки път. И всеки път са по-нелепи от предишния (и  приятелките ми и оправданията). Бях си казала, че няма да се ядосвам, после си казах, че преднамерено и аз ще закъснявам. Да, но колкото и да закъснявах, те закъсняваха повече. И най-дразнещото е, че срещите ни ВИНАГИ са на максимум 5 минути път от тях.
В последствие на тези две блейки, аз опознах всички квартални пейки. Благодарение на тях си купих мп3, да има какво да правя през часовете на чакане, заради тях започнах да си нося и тефтер с химикал - да си пиша, може и вдъхновение да ме удари в самотните часове, накрая трябваше и по-голяма чанта да си взема - че станаха много неща за носене - мп3, тефтер, сандвич и водичка за да се подкрепя, романче, слънчеви очила и чадър(защото сезоните се менят, аз докато чакам), също и отскоро си нося и епилаторът ( колкото и добре да съм се ощавила преди срещата, докато дойдат всичко е поникнало и избуяло наново). Даже вече и на заплахите ми, че "след 15 мин си тръгвам" не се връзват. Но ще ги вържа някой път, така стабилно, че да остареят чакайки ме. И няма да се примиря; докато някой ги търпи, те едва ли ще се променят, докато има кой да ги чака - ще закъсняват. Но някой ден, те ще са се изкъпали, ще са си правили косата 3 часа, ще са се гримирвали стабилно и сменяли по 5-6 тоалета преди да решат какво да облекат, и в този ден, когато се чувстват съвършенно прекрасни и най-накрая поемат към мястото на срещата, там няма да съм аз. А повярвайте, това е най-големият ужас за една жена - да се гласи 5 часа и накрая да няма пред кой да се покаже. Да, жестока съм, но това е малка жертва в името на децата им, които винаги ще остават последни в детската градина, защото няма кой да ги вземе; в името на съпруга им, който ще ги чака в ритуалната зала,  докато те си мият косата; и е за тяхно добро, защото както са тръгнали и бременни за болницата ще закъснеят, и ще се наложи да раждат на пейки. Така, че моля, няма нищо, мили мой блейки, аз ви правя услуга. Направете ми една и на мен и започнете да си довличате нафръцканите задници навреме!!!!!!!!!!!!!!



Гласувай:
0



1. sis - оооо,
31.08.2007 11:32
трудно ще ги оправиш. Наказанието, което си им намислила е много добра идея. Ама...незнам дали ще има някакъв ефект.
Аз имах едно гадже /мъж!/ дето закъсняваше 40 мин. редовно. И съм си тръгвала и отдалече го гледам как идва и се влачи. ВЛАЧИ. И вижда че ме няма, постоя малко и си тръгна. Жените сигурно ще побеснеят малко, но другият път пак ще закъснеят. Такива мадами се оправят като се хванат на някаква сериозна работа и като ги глобят няколко пъти, или ги уволнят. Ама....може и тогава да не се оправят.

Ще си позволя и една идея да ти дам. Уговаряйте се те да идват да те взимат от вас. Или като ги видиш пред блока, тогава да излизаш.

Късмет :):):):)
цитирай
2. weasell - :)))))))))))))))))))
13.09.2007 15:38
извинявай,ама много се посмях на болката ти.е,не точно на нея,а на начина,по който си я изляла-пишеш страшно забавно:)))))))
аз също бях от закъсняващите и хората си ме чакаха и в зной, и в пек,и в сняг,и в градушка,идваха от центъра на града до вкъщи(което е на края на града),за да ме посрещнат и аз винаги си позакъснявах така стабилно.че не ми беше и гузно много-много.не ми се сърдеха щото винаги си намирах отправдания от сорта на"един бобър отвлече ажтобуса"и т.н.,на тях им ставаше смешно и всичко беше наред:))но приятелят ми му писна един ден и такова конско изтърпях,че сега и с 30 сек. да закъснея и ми е гузно:)))))))
цитирай
3. infetka - =)
14.09.2007 01:03
хм, значи в конското е истината
Но предполагам, че момче трябва да им ги каже тия неща, мен насериозно не ме взимат =(

@сис абе едната е стюардеса, би било фрапантно ако закъснее, явно само на по незначителни хора закъсняват
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289724
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930