Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2007 02:06 - Как разбрах, че остарявам
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1790 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2007 02:09


Най-общо казано страдам от онзи синдром на 20-годишните, който е свързан с пост-тийнейджърски стрес и страх от остаряване. И днес, ще ви говоря, колко дърта се чувствам и колко ми липсва старото аз.
Подобно на Ивайла (http://trevistozelena.blog.bg/viewpost.php?id=120078) и мен една хлапачка днес ме изкара извън релси. Върлувам си из един форум и в търсене на гостроприемно общество попаднах на едно такова и тъкмо да се намърдам сред него се открои едно 14-годишно момиченце, което...абе да си го кажем ми разказа играта. Използва глуповати изрази, старомодни лафове и кофти заяждания, от тези дето всеки умен човек ще се затрудни да отговори - защото са малоумни. Странното е, че даже нямах и желание да се впрягам. И се замислих за преди (тук следва ретроспекция и бърз анализ колко съм била страхотна, та може да го прескочите)
Преди бях зла и лоша, устата тийнеиджърка, която успяваше да затапи всеки по-устат отворко. Тая малката я правех на 2 стотинки за нула време. Вдъхвах респект и хората се замисляха преди да се гаврят с мен. А сега съм станала егати кокошката. Вбесявам се, ама се вбесявам на себе си - ставам мекушава.
Възрастта ме е облагородила, ама ми е взела всичката злоба и сега си мисля, че е глупаво на моите години да се заяждам с 14-годишни, ама ме е яд и се страхувам дали не съм го загубила завинаги - онази ярост, с която спорих и всичко - аргументите, даже обидите ми бяха готини и нестандартни. Липсва ми онова усещане след спор с някого - усещане на сила, на самоувереност. Или когато извадиш ултра добър аргумент или обърнеш така нещата, че думите на другия да го направят да изглежда жалък. Липсва ми да побеждавам и да гледам как няма какво да ми кажат. Най-големите ми караници бяха в Mirc - бомба. И се знаеше - mishleto_16(тва беше лошият ник) не се закача.
Предполагам, ще кажете, че е нормално и правилно дето не съм й се вързала, обаче не е само тя. Изгубвам желание да споря за каквото и да било. Просто се нося по течението - като дънер!! Не искам да съм дънер. Не искам да омеквам, искам да съм лоша, много лоша.


Тагове:   как,   Остарявам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - и аз много спорих преди,
13.10.2007 10:06
сега нещо....не намирам смисъл.
Има един такъв момент, че каквито и аргументи да изкараш, и всички наоколо да убедиш, че си права, и опонета си да убедиш - никой не вярва. Всеки си знае неговото.
Пък и - толкова нерви, сили, енергия - за да убедя някой в моята истина - какъв е смисъла?

:):):):):)
цитирай
2. infetka - =)
13.10.2007 10:43
смисъла е, че....не те правят на льольо.
А че почти всеки вече си знае своето - да, но поне ги стресваш малко.
цитирай
3. trevistozelena - хахах
14.10.2007 19:42
ами...стари, стари...колко да сме стари... само нервите трябва да пазим, това си е:)
целувки!
цитирай
4. nermal - Поздрав от миналото :)
15.10.2007 10:03
Santana - Why Don't You & I
----------------------------------------
Every time I try to talk to you
I get tongue-tied
Turns out, everything I say to you
Comes out wrong and never comes out right

Амм, лек ден!
цитирай
5. lubimetz13 - Това е добре..
15.10.2007 22:55
Ще стане още по-добре :)))
цитирай
6. анонимен - Да спориш във форум е като да спориш с ...
20.10.2007 19:43
Да спориш във форум е като да спориш с телевизор.
цитирай
7. infetka - =)
21.10.2007 00:38
един приятел имаше следният лаф в подписа си "Arguing in the internet is like playing in the special Olympics - even if you win you are still retarded."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 288227
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031