Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2007 18:10 - Разговор с лошата ми котка...
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1081 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2007 23:38


Мяу, мяу, мяуууууууууууу.....стига си се галил! Виж ме...., пфу,.... цялата съм в твоите косми. Не, не ме гледай така. Все още  съм ти бясна....защо ли? Не помня вече, но знам, че този път наистина загази. .... Точно така, и ме извади от релси. ....Мяу, мяу, мяу, ...казах ти вече, не си спомням защо. Ненастоявай!!! Точно така, една дума. Без срички. На един дъх.

НЕНАСТОЯВАЙ.

Виждам как ме гледаш. Чувам как ме слушаш. Не, разбойнико, не си се скрил добре!!!
Глупчо, цялата ти опашка се подава.

Все още съм сърдита. Може и да се правя. Ти няма как да знаеш това. Сега, се галиш и мъркаш.....защото знаеш, колко си виновен. Виновен си за ....нещото.

мяу, мяу, мяу
не ме гледай така, знаеш, че пред тези стъкени, зелени очи няма дълго да държа. Не се умилквай. Сбърка....Драска....Болеше....и сега кърви...
прав си, ще заздравее....прав си,  белег няма да остане

нямаш право да питаш този въпрос...ей така, на инат. Може би, заради това представление, което изнасяш сега. Може би ми харесва да усещам коприната ти, галещя се в босото ми коляно, ....просеща внимание, .....съжаляваща, .........плачеща.... прав си, улях се. Знам, че ти не плачеш. Но определено пускаш косми!!! Почваш да се давиш, поредната топка козина напира да излиза. Нуждаеш се от мен. Да те галя, докато кашляш, безпомощно, МОЕ, глезунче...

мяу, мяу, мяу

добре де, идвам

и без това не мога да ти се сърдя дълго

бичамте

без "о", без срички, една дума, на един дъх

бичамте





Тагове:   котка,


Гласувай:
0



1. crmx - знам че ме искаш baby
10.06.2007 21:47
но този не мисля дори да го чета ;-Р постарай се повече
цитирай
2. infetka - =)
10.06.2007 23:37
двд - пфф фенка..., по-скоро бих гласувала за обратното твърдение
той ме преследва, не аз него >:(
цитирай
3. infetka - =)
11.06.2007 11:13
ми, започна да ме дразни
скоро и него ще го ликвидирам
прекалено груби методи за свалки ползва
ми аз пък ти желая розова седмица
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289767
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930