Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2007 13:44 - Принцеска му работа
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 748 Коментари: 0 Гласове:
0



Правя отделен постинг за две последни петички, защото са прекалено скъпи за мен категории:



5те любими принцеси от Дисни (посвещавам ги на братовчедките ми, които бяха инициативата за това)

1. Бел или по-позната като красавицата от "Красавицата и звяра"
(защото и аз обичам дзверове)
2. Аврора или по-позната като поспаланата от "Спящата красавица"
(защото и аз си падам по феите и спането)
3. Ясмин от "Аладин"
(защото изглежда феноменално добре и има ТИГЪР!!!)
4. Ариел от  "Малката Русалка"
(защото кой не обича русалки, пък точно тази си плеска от суша във вода, както й дойде)

5. тука слагам Фиона от "Шрек", нищо, че не е на Дисни
(защото е така симпатично цинична)

Никога не съм обичала особено Пепеляшка и Снежанка. Пепеляшка е страшен пич особено в  разговорите с мишките, но така и не ми грабна сърцето, а пък Снежанка....е с прекалено къса коса за моя вкус.

Ако правя петичка за най-симпатични второстепенни герои би изглеждало така:

1. Тимон и Пумба
(въпреки че в третата част не са второстепенни герои, но пък Хакуна Матата)
2. Духът на Аладин
(това е определено най-готиният от най-готините, особено в сериите, които някога даваха по Канал 1)
3. Дебелата синя фея от "Спящата красавица", защото е така приятно непохватна
4 Себастиян, ракът на Ариел
(само, който не е слушал саундтрака на филмчето, може да си позволи да го подцени)
5. мухичката Зипър от "Чип и Дейл"
(винаги съм била привързана към нея, нямам обяснение)


та-даааааам, няма да правя категория на принцовете, щото всички са почти еднакви; както и на замъците, защото не си ги спомням

ето един постинг, който ви казва (може би прекалено) много за мен, но
в такава серия от дъждовни дни, какво по-хубаво от гледане на анимации?!


Тагове:   МУ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289754
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930