Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2007 15:05 - Как карах ТИР под носа на Бушевата гвардия
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1071 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес карах тир, баце*!!
От Орландовци до Метро 1.
Случи се толкова изневиделица. Седях си в нас и се опитвах да се накарам да уча за утрешния изпит-убиец, когато ми звъннаха с предложението да пробвам, как ще изглеждам в многотонната машина. Аз, разбира се, като повечето средностатистически 19-годишни девойки, нямам книжка за категория С, но пък типично на повечето средностатистически 19-годишни девойки се навих от раз.
Беше изключително вънуващо да минавам покрай Бушовата жандармерия, поставена през има-няма 20 метра и да се ръкостискам мислено, поздравявайки се за малките вандалщини, които правя.
 Да им се чуди човек на акъла на тези униформени. Гледат девойче в ТИР и ...продължват да гледат. Един не се опита да ме спре. И слава богу. (пу, пу - това е звукът от плюнка в пазвата)
Да се кара ТИР не е толкова сложно, баце! Единственото, което ми взе акъла беше паркирането назад. Не го направих. А и липсата на горно огледало беше осезаема липса. А и нямаше предпазни колани!!!
Но нищо не може да се сравни с погледите, които ми хвърляха другите тираджии. (За жалосто обикновенните шофьори не ме забелязваха, защото им бяха много на високо) Говоря за баш тираджиите, тези дето ...абе всички знаем как изглеждат. Обикновенно ленивият им и развратен поглед, когато се спираше на мен се трансормираше най-вече в опулен и забравяше да е развратен.

А каква картинка беше моето слизане от чудовището, с моята префърцунена бяла пола и пепеляшкините ми пантофки. =)))
Този ТИР определено не е бил каран досега от някого, носещ токчета. А всъщност, колко камиона могат да се похвалят с това!!!??

Единственото разочароващо нещо беше клаксона му. Очаквах дълбока, вдъхваща респект бибитка, или  по-скоро тромба, но се оказа нещо далеч по-мизерно.

С какво ще запомня идването на Буш в България ли? Карах ТИР, баце!!!


* б.а "бацето" реших да приложа в унисон с тираджийския речник, така, както аз си го представям!!


Тагове:   как,   тир,   носа,


Гласувай:
0



1. gohh - хехехе,наистина забавно :)
27.06.2007 08:58
добре,че не идва много често Буш насам-другия път кой знае какво ще подкараш :) за всеобща радост и веселие :) все така!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289733
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930