Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 20:13 - За плъховете и хората
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 5554 Коментари: 2 Гласове:
0



Откакто се изнесох от вкъщи и разполагам с този голям и празен апартамент ми липсва животинка. Оставих си заека и игуаната вкъщи, папагала го продадохме, нещо така и не си допаднахме с него, както и с другите дживотни. Аз, разбира се добре знам кое е идеалното животно за мен, но такова не ми се разрешава да гледам, както и смятам, че кучетата не са за апартамент, па макар и голям и празен като моя.

Затова от известно време обмислям какъв да бъде следващият ми любимец. Като че ли с гризачите съм най-подготвена. Имах хамстери, след това дълги 6 години живеех с морски свинички, имах и Шушка, моят заек. Познавам достатъчно добре и монголските джербили, но винаги съм се дразнила, че гризачите не са много умни и освен свинчетата, не стават за гушкане. Тогава обаче започнах да се натъквам на любопитна информация за декоративния плъх, който в България се отглежда най-вече за храна на змии. Оказва се, че плъховете са умни почти като куче, привързват се лесно и си разпознават името. Един човек в един форум дори каза, че ако не е кратката им продължителност на живот биха били перфектни любимци. Е, аз се върнах назад във времето, когато баща ми ме изненада с "Сам в къщи 3" за Коледа и където плъхът Дорис беше голям образ. Взех, че се влюбих в идеята за мое малко плъхче, нещо, което да ме радва след дълъг работен ден. Наумя ли си нещо, трудно си го изкарвам от главата, затова днес съм вече горд собственик за бяло мъжко плъхче, което се казва Каспър.

Ето първите му снимки:

image
image
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mglishev - Когато
13.05.2010 04:17
аз се изнасях, си бях взел малък, грозноват кръгъл кактус. Не е като животинче, но пак е нещо. Пък и нали мъжете често обичаме да си представяме колко сме сурови, издръжливи и нам си кво, кактусът ми се виждаше идеалната метафора на бодливия ми характер :) Първокурсническа работа... ама кактусчето още си седи и вече е бая голямо. Гледкам си го с умиление. Зелено, подуто и настръхнало като наперен абитуриент.
цитирай
2. анонимен - От
22.10.2011 18:17
къде мога да си взема и аз бял плъх.В Бургас няма никъде...Във Варна не съм срещнал... Ще се радвам да ми помогнете :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289725
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930