Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2008 14:49 - Инфетка в клуба
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 2226 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2008 14:50


Има няколко етапа в живота на една жена, които са от изключителна важност и преминеш ли ги успешно, можеш мислено да се ръкостиснеш, да се поздравиш, че даже и да се тупнеш по рамото. Такива моменти са първа "бяла мечка" в междучасието  на 2-ри клас; първо плесване по дупето в 6-ти; първа двойка; първо захапване на момчето, докато се бориш с езика му; първа смърт на любимия хамстер; първи невзет изпит в университета; първа покана на свещена мъжка сбирка. За последното ще дудна днес. Бях поканена на една такава сакрална среща на едно още по-сакрално и мистично място - интернет клуб.

Сега и да се смеете и да не се смеете, човек прави големи глупости, когато
1. много го мързи
2. много е отегчен
3. обича си приятеля
4. първите три взети заедно

поради 4-та точка, аз се съгласих да взимам уроци по Warcraft 3 и картата под кодовото име DotA All stars. Като бях малка много си падах по стратегии и градях ли градях замъци и създавах ли създавах бойни единици и магесници. Сега обаче в това, което играем (аз и моите трима ко-играчи) не се строи нищо освен, че си развиваш един-единствен герой, което си е  просто мега готско. Като бебче, което му копуваш артефакти, сгобяваш му разни джунджорийки и той/тя става страшно добър и всемогъщ. С две думи - адски ми е забавно.

В началото всичко започна невинно, двамата му приятели дойдоха в тях, всеки с лаптоп и се свързаха в мрежа. Аз гледах гледах, после пробвах и на тях им хрумна, че имам потенциал да стана така жадуваната последна част от четворката и най-накрая ще могат да играят 2 на 2-ма. Започна се моето усилено обучение и не след дълго бях готова за първия си изпит - игра в интернет клуб. Денят дойде, отидохме до мястото, взехме си компютри и аз се справих. Партньорът ми, изключително снисходителен към мен остана доволен от представянето ми, а всеки път като убиех някого ми се хвърляше най-благослонният поглед на света, примесен с леко учудване и гордост ала-какво-си-създадох.

Сега, дори и възрастта на хората, които висят по клубовете не ме смущава. Дори фактът, че често 13-годишни лапета ми висят на главата и дават безценни съвети кое да сгобя първо и коя магия да използвам не ме тревожи. Нещо се случи с мен и съм в етап, в който бих избрала една нощна смяна в клуба пред излизане на бар (блееех). Но предполагам, че този етап ще мине. Надявам се да не стана nerd и да нямам погледа на изчанчено геймърче, но ми е адски забавно. И още по-забавно ми стана, когато преди седмица най-добрата ми приятелка, страшно готина мацка, която не излиза навън без 2 пласта спирала, фон дьо тен и гланц закъсня и оправданието й беше, че стигнала до едно ниво на Heroes, където нямало как да го паузне.

Новото поколение геймъри сме голяма работа шъ знаете.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nermal - Хихихи :)
20.02.2008 22:09
Браво :) Яко, аз мойта не мога да я накарам даже и да гледа...:) Иначе признавам напоследък само Football Manager и ConQUIZtador.bg - прегледай го и кажи някой път да си правим БАТЪЛ! :)
цитирай
2. анонимен - Heroes III
21.02.2008 17:45
Напомня ми за дългите студентски години, прекарани в джиткане на Heroes of Might and Magic III... Ееех, времена...
цитирай
3. анонимен - volen
26.02.2008 09:00
Pyskai grifoni,razvivai blizzard,pompai blade master-a,dai dispell,heal-ni me,heal-ni me,heal-ni me,e ti si ebasi pederasa,ne na mene da pyska6 blizzard.
Deba,doigra mi se.Moje da pravim mreja v headoff.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 289610
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930