Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 23:53 - Гонка с таксиджията
Автор: infetka Категория: Забавление   
Прочетен: 3656 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2008 23:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди три дни имах работа към семинарията. Късният следобед, час пик. Бях спряла на спирката на 94, 104 на малкото площадче незасегната от цялата дандания около мен. Разбира се задръстване, и то колосално, обаче аз гледах всички тия коли, тези шофьори, които без нерви си даваха път, изчакваха се и изобщо си мислих, че се държат адски цивилизовано. Може и да съм изпитала гордост или поне искрена симпатия. Дори забравих онези истории за побеснели шофьори, които налитат на бои за дребни неща. Е 24 часа след това, един таксиджия ми напомни колко каскадьори и ТЪПАНАРИ имат книжка.

Като започнах да карам по-редовно татето ми ми подари една желязна тръбичка, която ми седи в колата за всеки случай. Е, този всеки случай беше вчера. Не използвах тръбата и сега адски съжалявам. Но да не претупвам нещата, всичко започна една понеделнишка вечер (т.е вчера) на излизане от Sky City. Бях си купила ново бельо и обичах живота. Има една доста кофти улица по която се излиза на Гео Милев с лоша видимост. Оглеждам се аз и видях няква кола, но на стабилно разтояние от мен и реших, че нямам проблем да мина пред него. По средата на завоя си установявам, че скоростта на бакшиша всъщност е бая бърза и може би съм преценила грешно разтоянието и все пак бях тръгнала вече, затова настъпих педала и леко го засекох. Какво правят нормалните хора, като някой ги засече:
 - Изпсуват го веднъж и после забравят
 - Изпсуват го и решават на светофара долу да му теглят една през прозореца, ама виждат, че кара жена и махват пренебрежително с ръка
 - Изпсуват го и решват на светофара долу да му теглят една през прозореца, виждат, че кара жена и все пак я изпсуват.

Подредила съм ги в ред на простащина. Обаче какво прави моя хипер-дебилен колега шофер. Форсира, изпреварва ме, застава пред мен и започва да натиска спирачка. Аз - шах и паника, какво по дяволите прави човека и забележете!! дали колата му е наред. Долу на светофара оня маниак застана до мен и разбира се започна да крещи, че съм ненормална и т.н. Обикновен шоферски жаргон с привкус на бакшиш. Аз му показвам, че не го чувам и той почва сочно да ме псува още повече, ръкомахайки по онзи специфичен начин, който веднага издава ниска интелигенция.. Аз невъзмутимо отвръщам с вдигнат среден пръст. Завивам си в ляво на светофара, а той въпреки че не е в подходящата лента завива след мен. Явно ще ме гони дами кара за маниерите. Следват 200 метра, в които той ме засича и ми се бута, като аз вече започвам да потрепервам, но някак си го заобикалям и така и не успява да ме накара да спра. Следва нов светофар, където го оставям да ме изпревари и в последния момент свивам по малките улички. Зад себе си чувам спирачки, но в задното огледало не го виждам да се връща. Вече краката ми усилено треперят, а главата ми съвсем не мисли. Изпреварвам някви коли и минавам с 40 през 3-4 легнали полицаи. (тези, хора, които изпреварих там имат мн. повече право да ме псуват и гонят от оня мелез) Както и да е, обикалям си известно време из тъмните улички и зад мен няма никой. Вече поуспокоена се запътвам отново към блока на приятеля ми, където и бях тръгнала. На една от последните преки виждам таксито пак зад мен. Я, още нямам идея как ме намери, чесно, не ми го побира ума. Най-накрая на 20 метра от заветния блок ме засече и спря пред мен. Единственото, което направих е да си заключа вратата. Той излезе. Беше 50-тина килограма, мършав и даже и без тръбата нямаше никакъв шанс срещу мен. Обаче аз вече бях толкова извън себе си от шубе, че само го гледах и бърках с една ръка за телефона си, (който разбира се го нямаше) Излезе, пищя, не го чувах добре, спомена нещо за  средни пръсти, засичане и другото бяха псувни. Аз, тъпачката изобщо не се сетих да му проверя номера на колата и да я запомня(тъпачка, тъпачка, тъпачка!!!) и все пак намерих телефона си. В момента, в който го извадих видях, че той тръгва да си се прибира в колата и започнах панически да му викам стой, стой, стой. Исках само още 2 мин, докато приятеля ми слезне, (който впрочем е същински змей горянин) и го разпилее по асфалта. Обаче отворкото като видя телефона и искреното ми желание да остане духна много бързо. След минута и половина моя змей вече търчеше с някакъв стабилен гайчен ключ в ръка, ама кел файда. Оня го нямаше. Мислих си, да го засека и да му препреча пъта, докато дойде моя спасител, ама тялото ми беше още в паника и не ме слушаше.

Та така. Няма да си кривя душата, много се панирах. Цялата се тресях и не можех да повярвам какви хора има. Като сън беше и изобщо не вярвах, че това се случва. И че онези истории заради, които си нося тръбата са истина. И ме е яд адски на себе си. Можех да направя толкова неща. На първо време да звънна на змея по-рано, после имах и тръба и спрей, а той наистина беше червей. И всеки нормален човек би му запомнил номера. Е, да, ама нъцки. Сега поне знам какво да правя следващия път. Новият ми страх обаче са такситата. Като видя жълта кола на задното огледало и...настръхвам. Малко комплексарче беше - ясно ми е това, ама ми взе акъла, мамка му.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - въййй,
05.02.2008 11:12
много кофти. Баси изродите дето има.
цитирай
2. анонимен - Margarita
06.02.2008 14:44
oleee, bakshishi,kakvo da o4akvash, strashna istoriika :PPPPPPppppppp
цитирай
3. анонимен - аз заради тъпите бакшиши се прин...
11.02.2008 21:52
аз заради тъпите бакшиши се принудих да си купя кола и да не слизам от нея. Не ми е приятно да изляза с приятели вечер и да не пия нищо, но го предпочитам пред това да се прибера с такси. Тея хора си мислят че ти правят лична услуга, ако те качат в смотаната им Шкода
цитирай
4. анонимен - по шосетата у нас е пълна отврат-...
15.02.2008 21:17
по шосетата у нас е пълна отврат-също като в парламента! Хора,които в нормалния свят са в пижами без ръкави и в помещения с решетки,у нас са главни ОТГОВОРНИЦИ -и на пътя, и в политиката!
цитирай
5. анонимен - BATKATA
08.03.2008 17:30
Номера е да му отскубнеш станцията и да се надяваш да няма паник бутон, че се събират буквално за секунди...
После бой... много бой ...
цитирай
6. анонимен - KtXHFSOUXffOMQG
24.05.2011 21:05
Hey, that post leaves me feenlig foolish. Kudos to you!
цитирай
7. анонимен - xFNAzXPreyagkIkPu
25.05.2011 14:12
PyUsGb <a href="http://olsjuhofyuqk.com/">olsjuhofyuqk</a>
цитирай
8. анонимен - kVlBtKoWQZhMbi
25.05.2011 19:57
5m3CP4 , [url=http://dgkwujgfrefj.com/]dgkwujgfrefj[/url], [link=http://apgueshytxnm.com/]apgueshytxnm[/link], http://rpboqomamdbd.com/
цитирай
9. анонимен - AWxapbyP
28.05.2011 14:29
m7Ud7W <a href="http://mvtafbzpdanr.com/">mvtafbzpdanr</a>
цитирай
10. анонимен - RajQBLwPhfXwNkP
31.05.2011 18:51
cNgvOU , [url=http://opwnyadaoitn.com/]opwnyadaoitn[/url], [link=http://bjjyorogplgp.com/]bjjyorogplgp[/link], http://igxpxdipiyyi.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: infetka
Категория: Забавление
Прочетен: 288254
Постинги: 69
Коментари: 664
Гласове: 710
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031